گروه طراحی بنرساز یا ارائه خدمات طراحی آنلاین از سال ۱۳۸۹ تا کنون این سعادت را داشته تا در خدمت شما مشتریان عزیز در زمینه های طراحی بنر، طراحی لوگو، طراحی کاتالوگ، طراحی لیبل و… باشد.
کلیه خدمات بنرساز، عبارت اند از:
۱- طراحی بنر ( انواع بنرهای تبلیغاتی متحرک Gif و ثابت در سایزهای ۴۶۸*۶۰ – ۱۲۰*۲۴۰ … )
۲- طراحی لوگو ( لوگوتایپ، نشانوار، ترکیبی )
۳- طراحی کاتالوگ ( سایزهای اختصاصی و استاندارد )
۴- طراحی لیبل ( لیبل های شیشه ای، ترنسپرنت، پشت چسب دار و… )
۵- طراحی انواع بسته بندی ( جعبه غذا، جعبه شیرنی، جعبه کادو، بسته بندی لوازم شستشو و… )
۶- طراحی ست اداری (کارت ویزیت، سربرگ، تراکت، لیوان و…)
۷- طراحی کاور موزیک ( انواع کاورهای موزیک و پک تبلیغاتی تک آهنگ و آلبوم )
کلیه سفارشات کمتر از ۲۴ ساعت تحویل داده می شوند و شما پس از مشاهده نمونه کارها و پرداخت هزینه سفارش خود را تحویل خواهید گرفت و ویرایش رایگان تا زمانی که طرح مورد تایید شما شود، خواهد بود.
نکات ویژه در طراحی بنر
در تبلیغات به روش بنر تنها افزایش فروش مد نظر نیست بلکه معرفی برند وشناخته شدن آن در بین مشتریان ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.
در بسیاری ازکمپانی های معروف دنیا صرفا جهت دیده شدن آرم خود از این نوع تبلیغ استفاده می کنند./
در ادامه این مطلب نکاتی را در مورد طراحی بنر خواهید خواند:
یکی از مهم ترین نکات مورد توجه قرار دادن لوگو وبرندشما در طراحی بنر حرفه ای است.
زیرا لوگو هویت سازمان،شرکت ویا برند شماست وبه کار بردن ان در بنر میتواند به بهتر شناخته شدن کسب وکار شما کمک کند.
پس حتما در طراحی تبلیغات بنری خود از لوگوی خود استفاده کنید وبه هیچ وجه از این امر مهم غافل نشوید.
نکته بعد در طراحی بنر ذکر مشخصات ویا قیمت محصول مد نظر شماست.
به عنوان مثال اگر بنر را برای محصول خاصی طراحی می کنید وقیمت آن محصول ۵۰ هزار تومان است قیمت ۵۰ هزار تومان را روی بنر قید کنید ویا اگر تخفیف خاصی مد نظردارید حتما در بنر ذکر کنید زیرا علاوه بر مشخص شدن قیمت وتخفیف محصول در فروش شما تاثیربسزایی دارد.
همچنین میتوانید در بنر خود از کلمات تحریک کننده برای ترغیب مشتری به کلیک روی بنر شما مانند: همین الان خرید کنید،کلیک کنید،رایگان و… استفاده کنید.البته باید در نظر بگیرید که از بزرگ نمایی پرهیز کنید و واقعیت را در بنر بیان کنید تا بعد از مراجعه مشتری به صفحه مورد نظر شما آزرده نشود.
طراحی بنر یکی از موارد بنیادی تبلیغات کلیکی محسوب میشود وبدون شک نمی توان بدون رعایت نکات واصول آن بنری را خلق کرد که مخاطب توسط آن جذب شود.
به همین منظور تصمیم داریم تا در این مطلب نکاتی را بیان کنیم تا به کمک ان ها بتوانیم به این امر دست یابیم.
۱-استفاده از موثر ترین وبهترین اندازه بنر
مطابق با استاندار های بخش تبلیغات گوگل موفق ترین سایز های برای بنر عبارتند از :
۳۳۶×۲۸۰ مستطیل سایز بزرگ
۳۰۰×۲۵۰ مستطیل سایز متوسط
۷۲۸×۹۰ مستطیل خطی
۱۶۰×۶۰۰ مستطیل عریض
در بهترین حالت , بنر های طراحی شده باید در بالا و پایین مطلب اصلی سایت قرار گیرند .
۲-حفظ ترتیب
در مرحله اول بنر های تبلیغاتی برای اطلاع بازدید کنندگان از ماهیت محصولات شما وافزایش بازدید سایت ساخته وطراحی می شوند.
این بخش دارای سه مرحله می باشد که عبارتند از:
لوگوی شما
لوگوی شما باید علاوه بر معرفی نام شرکت ویا برند شما باعث شناخت وماهیت بخشی باشد.
راهکار:اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما این خاصیت را در خود دارد که به عنوان ارزش برای مخاطب محسوب شود و انگیزه مشتری را زیاد کند.
قیمت های پیشنهادی برای طراحی بنر
بنر شما پنجره ای استبرای معرفی نام ویا محصولات شما وباید حس ترغیب را درمشتریومخاطب شما ایجاد کند.
راهکار:بیشتر فضای بنر شما راباید کلماتی مانند:
“بهترین کیفیت” ,”۵۰%تخفیف”, “پیشنهادوِیژه”, یا واژه “رایگان” اشغال کند.
یعنی باید وقتی بنر را نگاه میکنید اولین چیزیکه شما را جلب میکند این کلمات باشد.
دکمه فراخوانی
این قسمت در اکثر اوغات توسط دکمه گرافیکی ویا متن ایجاد می شود وشام متن هایی مانند : “اینجا کلیک کنید” , “بیشتر بدانید” ,”همین حالا ببینید” , و….
دکمه فراخوان باید در مکان های کلیدی بنر قرار بگیرد تا مورد توجه باشد.
۳-ساده بودن
در طراحی بنر باید از شلوغی وتجمل زیاد پرهیز کرد.به این نکته توجه کنید که مخاطب شما فقط چند لحظه به بنر شما خیره خواهد شد.
۴-استفاده از دکمه مناسب
با توجه نوع طراحی بنر شما قطعا استفاده مناسب از دکمه می تواند باعث بازخورد بیشتر بنر شما شود.
برای تحقق این امر اگر متن شما انگلیسی است بهتر استپایین سمت راست و اگر فارسی پایین سمت چپ قرار گیرد .از رنگ دکمه ها طوری استفاده کنید که در عین حال اینکه متضادند با طرح اصلی نیز همخوانی داشته باشند.
۵-واضح بودن بنر
چشمانسانبه طور طبیعی مستقیم به سمت داخل یک مطلب یا فریم کشیده میشودو باید مطلب رابه خوبی انتقال دهد.
برای تحقق این منظور اگر بنر شما سفید است میتوانید از قابی خاکستری رنگ برای از بین بردن یکنواختی استفاده کنید
در ضمن بیشتر توجه مخاطب از لحاظ روانی به بالا و پایین سمت راست بنر (نقاط طلایی) معطوف میشود.
۶-کوتاه ورسا بودن متن
زمانی که درمورد رسا بودن یک متن صحبت میکنیم قطعا متنی طولانی نیست پس اگر دوست دارید جذابیت بنر خود را بالا ببرید از متن های کوتاه وتاثیر گذار استفاده کنید.
۷-همخوانی بنر وبرند
زمانی که مخاطب بنر شما را مشاهده وترغیب به کلیک روی ان شد بعد از کلیک روی بنر بعد از انتقال به صفحه مورد نظر شما در صورت متناقض بودن اطلاعات صفحه با بنر دچار سردرگمی میشود واینجاست که تبلیغات و برند شما زیر سوال رفته وکل پروسه به هم میریزد.
برای جلوگیری از این مسئله:
الف) محصولات خود را با بنر همگام کنید.
ب) از پیچیدگی در صفحه فرود جا اجتناب کنید. گزینه های زیاد مخاطب را گیج میکند.
۸-فرمت مناسب خروجی
PNG-JPG_GIFخروجی بسیار مناسبی برای بنر شما محسوب می شوند.
ولی باید توجه کنید که تمامی دستگاه های نمایش دهنده کاملا تمام فرمت ها
را پشتیبانی نمیکنند پس در نتیجه استفاده از فرمت GIF بدلیل پشتیبانی کامل بهترین گزینه محسوب میشود.
۹-حجم بنر
با توجه به Google Adwords، بهترین حجم فایل بنر تبلیغاتی طراحی شده کم تر از ۱۵۰ کیلوبایت است.
توجه داشته باشید که باید قبل از اسکرول کردن مخاطب، بنر شما بارگذاری شده باشد و ممکن است با اتلاف وقت، مخطابان جدید خود را از دست دهید.
۱۰-استفاده از تصاویر در مواقع نیاز
تصاویر مرتبط در بعضی مواقع باعث جلوه وجذابیت بیشتر در بنر می شوند.
ولی در مواقعی که نیازنیست از تصاویر استفاده نکنید.
به این نکته توجه داشته باشید که استفاده درست کلمات می تواند بهترین مقوله برای جذب مخاطب باشد.
آخرین توصیه:
بنرشما بر اساس زیبایی قضاوت نمیشود ، بلکه بر اساس کارایی ارزش گذاری می شود.
یک بنر می تواند زشت ترین چیزی باشد که دردنیا وجود دارد ولی اگر کارایی داشته باشد بهترین بنر شما محسوب وموجب شناخت برند شما در بین مشتریانتان است.
موفق باشید.
http://bannersaaz.ir/
راه های ارتباطی با گروه طراحی بنرساز:
شماره تماس: ۰۴۴۳۲۳۴۷۷۴۵
موبایل: ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵
آدرس: ارومیه / خیابان دانش / جنب بانک ملی
//// پایان ریپرتاژ////